Комунальне некомерційне підприємство

Вінницький обласний спеціалізований будинок дитини з ураженням центральної нервової системи

Головний лікар

Андрієвська Надія Марківна – директор КНП «Вінницький обласний спеціалізований будинок дитини з ураженням ЦНС та порушенням психіки ВОР», заслужений лікар України яка неодноразово нагороджувалась грамотою комітету Верховної Ради України №21 від 2011р., Почесною грамотою Міністерства охорони здоров`я України від 29.05.2015р., Почесною грамотою Вінницької ОДА та обласної Ради, Дипломом і Статуеткою «Людина року – 2015р., грамотами Обласного комітету профспілки працівників охорони здоров`я.

Про нас

Будинок дитини - це унікальний медико-соціальний заклад, у якому працюють медичний та педагогічний персонал  (лікарі, медичні сестри - середні і молодші, масажисти, інструктора ЛФК, вихователі, логопеди, музичний кирівник, психологи, ерготерапевт, дефектолог, та інші спеціалісти). Головним завданням було і  залишаються:  обстеження, лікування, реабілітація та догляд, виховання , навчання і опіка за дітьми-сиротами, дітьми, які позбавлені батьківського піклування, дітьми з інвалідністю, з вадами фізичного та розумового розвитку, ВІЛ/СНІД хворими дітьми та іншими категоріями дітей. що опинилися в складних життєвих обставинах (СЖО). Надання їм медичної, соціальної та навчально-виховної  допомоги, забезпечення своєчасного і повноцінного фізичного і психічного розвитку, підготовка їх до життя у суспільстві.

Цільова спрямованість закладу

Вінницький обласний спеціалізований будинок дитини для дітей з ураженням ЦНС та порушенням психіки – це заклад охорони здоров’я для медико-соціального захисту прав та законних інтересів дітей-сиріт, дітей, які залишилися без піклування батьків, дітей з обмеженими фізичними можливостями, а також для дітей з сімей, що потрапили в складні життєві обставини віком від 0 до 6-ти років.

Основні завдання дошкільної освіти

Збереження та зміцнення фізичного і психічного здоров`я дітей, формування особистості дитини, розвиток її творчих здібностей та нахилів, набуття нею соціального досвіду та адаптації до навколишнього середовища.